Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen met de bijbehorende antwoorden.
Bestellen en retourneren
-
Wij leveren zonwering aan Nederland, België en Duitsland. Staat jouw gewenste land er niet tussen? Neem dan contact op via info@daklichtzonwering.nl en dan bekijken wij de verzendmogelijkheden.
-
Verstuur zo spoedig mogelijk een e-mail naar info@daklichtzonwering.nl met informatie over je bestelling. Mocht je bestelling nog niet zijn verzonden dan annuleren wij je bestelling direct.
Mocht je bestelling al wel verzonden zijn dan maken wij een verzendlabel voor je aan en kan je je bestelling kosteloos retourneren.
-
Download de montagehandleiding op de productpagina van jouw gewenste productcategorie.
-
Bezoek onze offertepagina, vul het formulier in en ontvang binnen drie werkdagen je offerte.
-
Maak één keuze uit een van de daklichten. Indien jouw daklicht niet beschikbaar is dan ontvangen wij graag een e-mail op: info@daklichtzonwering.nl. Vervolgens maak je een keuze uit één van onze producten. Daarna bekijk je de inmeetvideo.
Nadat je weet hoe je moet inmeten voer je de maten in. Tot slot voeg je je gewenste product toe aan je winkelwagen en reken je af.
-
Stuur zo spoedig mogelijk een e-mail naar info@daklichtzonwering.nl. Mocht je bestelling nog niet zijn verzonden dan wijzigen wij het adres voor je.
-
Neem zo spoedig mogelijk contact op via de telefoon: +31 6 83 65 04 27. Vervolgens zorgen wij er samen voor dat jouw daklicht(en) op de juiste wijze zonwerend wordt.
-
Ja, dat is mogelijk bij ons magazijn in Geldrop (Nederland). Graag ontvangen wij een e-mail op info@daklichtzonwering.nl met de gewenste ophaaldatum en tijdstip. Vervolgens ontvang je van ons de adresgegevens.
-
Ja, het is mogelijk om je bestelling te retourneren op eigen kosten. Enkel als de bestelling nog in een nieuwstaat is!
-
Graag ontvangen wij een e-mail via info@daklichtzonwering.nl met informatie over je bestelling. Retourneer de onjuiste bestelling en ontvang vervolgens binnen drie werkdagen jouw juiste bestelling.
-
Ja, je ontvangt altijd een track- en tracenummer na een bestelling. Het track- en tracenummer kan afkomstig zijn van PostNL, UPS of DHL.
Bezorgen en ophalen
-
Wij leveren zonwering aan Nederland, België en Duitsland. Staat jouw gewenste land er niet tussen? Neem dan contact op via info@daklichtzonwering.nl en dan bekijken wij de verzendmogelijkheden.
-
Stuur zo spoedig mogelijk een e-mail naar info@daklichtzonwering.nl. Mocht je bestelling nog niet zijn verzonden dan wijzigen wij het adres voor je.
-
Ja, dat is mogelijk bij ons magazijn in Geldrop (Nederland). Graag ontvangen wij een e-mail op info@daklichtzonwering.nl met de gewenste ophaaldatum en tijdstip. Vervolgens ontvang je van ons de adresgegevens.
-
Ja, je ontvangt altijd een track- en tracenummer na een bestelling. Het track- en tracenummer kan afkomstig zijn van PostNL, UPS of DHL.
Montage en projectinrichting
-
Download de montagehandleiding op de productpagina van jouw gewenste productcategorie.
-
Ja, dit is allebei een extra mogelijkheid uitsluitend voor grote projecten. Bij interesse in één of beide opties kun je een offerte aanvragen via onze offertepagina.
Reparaties en garantie
-
Graag ontvangen wij een mailtje via info@daklichtzonwering.nl en vervolgens sturen wij je nieuw setje doekknijpers.
-
Graag ontvangen wij een afbeelding van de slijtage op info@daklichtzonwering.nl. Op basis van de afbeelding bepalen wij een geschikte korting op wellicht je volgende aankoop.
Overig
-
In het geval van buitenzonwering kun je het zonweringsdoek demonteren, oprollen en poetsen met een huishoudelijk schoonmaakmiddel zoals schoonmaakazijn. In het geval van binnenzonwering kun je het zonweringsdoek demonteren, oprollen en schoonmaken met een poetsdoekje of een Swiffer Duster.